Laatste voorstelling Riessen in ‘n Kiekerd 3 en De Riessenders en Tichelwoark

RIJSSEN – Omdat de wachtlijsten maar niet leeg raakten, zijn nog twee extra filmavonden gepland in het Koetshuis van het Rijssens Museum. De extra voorstelling van de film over de Rijssense steenfabrieken staat gepland op maandag 11 maart aanstaande. Aanmelden per e-mail op info@rijssensmuseum.nl onder vermelding van tichelwoark.

Vriendenprijs

Wie nog een keer wil genieten van de film Riessen in ’n Kiekerd nummer 3 kan dat doen op donderdag 21 maart. Ook hiervoor aanmelden per e-mail op info@rijssensmuseum.nl onder vermelding van Kiekerd 3. De entree is 5 euro per persoon inclusief twee keer koffie of thee. Museumvrienden betalen 3 euro en wie museumvriend wordt ook.

Laatste keer

“We zien dat de mensen plezier beleven aan deze historische rolprenten,” zegt Gerhard Baan de Werkgroep Beeldpresentaties. “Het succes van ’n Kiekerd 3 was een beetje te voorspellen op grond van de eerste twee versies. De belangstelling voor de film over de steenfabrieken heeft ons wel een beetje verrast. De reacties waren gelijk al bij de eerste voorstelling heel erg positief en de mensen bleven maar komen.” De Werkgroep heeft besloten om nog één keer een extra datum in te plannen. “Maar dat wordt voor beide films dan ook de laatste voorstelling,” aldus Baan.

DE WEEK VAN RIJSSEN
28 feb 2024