Vriend worden

Word vriend van de Rijssense Musea vanaf € 35 per jaar. Als vriend geniet u van een aantal extra voordelen. Zo heeft u, met drie gezinsleden, gratis toegang tot de Rijssense Musea (inclusief alle exposities) en krijgt u vier keer per jaar ons historisch magazine de Havezate Kroniek thuisgestuurd. Ook krijgt u korting op entreeprijzen van lezingen, presentaties en/of workshops. Daarnaast krijgt u op vertoon van uw vriendenpas ook gratis toegang (per vriend) tot het Rijksmuseum Twenthe.
Kortom, heel veel voordelen voor een vriendenprijs.

Tijdelijke actie:
Word nu vriend van de Rijssense Musea en krijg het laatste nummer van de Havezate Kroniek cadeau, zolang de voorraad strekt.

U kunt vriend worden door het invullen van het vriendenformulier en deze te mailen naar vrienden@rijssensmuseum.nl of door een e-mail te sturen naar vrienden@rijssensmuseum.nl. Of bel naar 0548-514261. Dan helpen wij u graag verder.