Opening Toeristenseizoen 2 april 2022

Op zaterdag 2 april openen de vijf iconen van de Kooperaatsie hun deuren voor het toeristisch seizoen. Ter gelegenheid hiervan hebben zij een puzzeltocht samengesteld, die de deelnemers langs alle vijf locaties voert : het Parkgebouw, het Leemspoor, de Pelmolen, de Zomp en het Rijssens Museum. De ongeveer 6 km lange tocht is zowel fietsend, lopend of zelfs gecombineerd af te leggen. En er zijn leuke prijsjes te winnen.

Bij het Rijssens Museum delen we de Havezate Kroniek uit, staat de koffie klaar en is er voor de kinderen limonade en een kleine attentie.

De route is vanaf zaterdag as te downloaden via www.dekooperaatsie.nl of tussen 13 en 16 uur af te halen bij het Parkgebouw. Je kunt de tocht zelfstandig maken (er zijn geen controleposten). De openingstijden van de diverse locaties, eventuele extra activiteiten en overige informatie kun je ook vinden op de site van de Kooperaatsie.

Alvast veel plezier!!

(𝘓𝘦𝘵 𝘰𝘱: 𝘥𝘦 𝘱𝘶𝘻𝘻𝘦𝘭𝘵𝘰𝘤𝘩𝘵 𝘪𝘴 𝘨𝘳𝘢𝘵𝘪𝘴. 𝘝𝘰𝘰𝘳 𝘢𝘤𝘵𝘪𝘷𝘪𝘵𝘦𝘪𝘵𝘦𝘯 𝘰𝘱 𝘦𝘯 𝘵𝘰𝘦𝘨𝘢𝘯𝘨 𝘯𝘢𝘢𝘳 𝘥𝘦 𝘥𝘪𝘷𝘦𝘳𝘴𝘦 𝘭𝘰𝘤𝘢𝘵𝘪𝘦𝘴 𝘬𝘢𝘯 𝘦𝘦𝘯 (𝘬𝘭𝘦𝘪𝘯𝘦) 𝘣𝘪𝘫𝘥𝘳𝘢𝘨𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘦𝘯 𝘨𝘦𝘷𝘳𝘢𝘢𝘨𝘥.)