Riessen in ’n Kiekerd 2

In 2019 organiseerden het Parkgebouw, het Rijssens Museum en Anne Knappstein met haar Robina Trio, het eerste deel van ‘Riessen in ’n Kiekerd’. Een film met oude beelden van Rijssen, gecombineerd met live muziek. Een groot succes! Dat smaakte naar meer, dus werd er weer gegraven in geschiedenis, beeldbanken en muziekstukken. Het resultaat van de nieuwe film is in oktober 2022 te zien in het Koetshuis van het Rijssens Museum.

In ‘Riessen in ’n Kiekerd 2’ is zoveel mogelijk nog niet eerder vertoond en nieuw materiaal gebruikt. De film is gemaakt door vrijwilligers van het Rijssens Museum, die er maanden hard aan hebben gewerkt. Oud en uniek film- en fotomateriaal is vermengd met moderne beelden, zodat er opnieuw een geweldig portret van de stad Rijssen en haar inwoners is ontstaan.

Wanneer: Woe 12 okt.
Aanvang: 20.00 uur (inloop vanaf 19.40 uur)
Locatie: Koetshuis
Entree:
€ 5 / € 3 voor vrienden van het museum (inclusief 2x koffie/thee)
Aanmelden:
info@rijssensmuseum.nl o.v.v. ‘Riessen in ’n Kiekerd 2′ op 12 okt.